Процедура повернення товару

Загальні положення

Ми прагнемо забезпечити наших клієнтів якісним товаром та високим рівнем сервісу. Якщо з будь-якої причини вам потрібно повернути товар, ми діємо відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Ви маєте право повернути товар:

  • Протягом 14 днів з моменту отримання (за умови, що товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, упаковку, ярлики та комплектуючі);
  • У разі виявлення виробничого браку або невідповідності замовленню.

Звертаємо увагу, що поверненню не підлягають товари належної якості, що входять до переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. (наприклад, засоби особистої гігієни, лікарські препарати, парфумерно-косметичні вироби тощо).

Порядок повернення товару

  1. Зв'язок з менеджером – бажано через месенджери чи електронну пошту, вказані на сайті.
  2. Надсилання фото товару – необхідно зробити знімки, на яких буде видно комплектацію, можливі дефекти та поточний стан товару. Також вказати суть запиту: обмін чи повернення.
  3. Дотримання інструкцій менеджера – далі дійте згідно з отриманими вказівками.

Якщо товар підлягає обміну чи поверненню, його потрібно відправити нам.

 

Адреса для відправлення

Обмін/повернення товару здійснюється через службу доставки "Нова пошта".

Варіанти відправлення:

  1. "Легке повернення" (безкоштовно)

    • Рекомендуємо скористатися цією послугою через додаток "Нова пошта".
    • Інструкція: novaposhta.ua/lp/#howToUse.
  2. Відправлення за реквізитами (за рахунок відправника):

    • Адреса: м. Київ, відділення №98
    • Отримувач: ФОП Мельниченко Катерина Юріївна
    • Телефон: +38 (063) 628-89-20
    • ЄДРПОУ: 3476112381

Оплата доставки

  • Якщо обмін/повернення здійснюється за бажанням покупця або товар не був перевірений у відділенні – вартість доставки оплачує покупець.
  • Якщо товар має виробничий брак – вартість доставки оплачує продавець.

⚠️ Важливо! Якщо доставка не оплачена або посилка надіслана з післяплатою, такі відправлення не будуть забрані з відділення і автоматично повернуться вам.

 

Після відправки товару необхідно надати наступну інформацію одним повідомленням (через зазначені на сайті контакти):

  • ПІБ та номер телефону.
  • Номер замовлення.
  • Модель та артикул товару.
  • Номер ТТН.
  • Фото товару.
  • Суть обміну (новий товар/розмір) або номер картки для повернення коштів.

 

Термін обміну або повернення коштів

Обмін товару або повернення коштів здійснюється протягом 1-3 днів після фактичної перевірки товару на складі.

 

Популярні запитання

Скільки триває процедура обміну чи повернення коштів?

Обмін чи повернення здійснюється протягом 2-3 робочих днів після фактичної перевірки товару на складі

Хто оплачує доставку?

- Якщо товар має дефект або неповну комплектацію, витрати на повернення товару компенсує продавець.
- Якщо ви просто передумали чи товар не підійшов, вартість зворотної доставки сплачує покупець.

Які умови для обміну чи повернення?

Ми приймаємо товар на обмін чи повернення лише за таких умов:
- Товар у належному стані, без слідів використання.
- Збережена повна комплектація та заводське пакування.
- Додані фотографії, що підтверджують стан товару.