В інтернет-магазині ANSER ми піклуємось про наших клієнтів, тому ви можете обміняти товар або повернути згідно чинного законодавства

 

Правила повернення товарів згідно з Законом України «Про захист прав споживача»

 

Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.

Що таке товар належної якості?
  • Товар без механічних ушкоджень
  • Збережені всі ярлики, маркування, заводські пломби та всі захисні плівки
  • Не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
  • Якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
  • Повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
Що таке товар неналежної якості?
  • Був у використанні
  • Пошкоджено заводську упаковку
  • Товар з дефектами
  • Товар з неповним комплектом
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщинами

Товари неналежної якості, обміну та поверненню не підлягають!

Перелік товарів НАЛЕЖНОЇ якості, що не підлягають обміну / поверненню
  • Дитячі іграшки м'які
  • Апарати для бриття
  • Рукавички
  • Товари в аерозольній упаковці
  • Білизна нательна (термобілизна)
  • Шкарпетки
  • Товари для немовлят
  • Батарейки (АА, ААА, інше) та акумуляторні батарейки (18650, 14500, інше)

З повним списком товарів можна ознайомитися на сайті: zakon.rada.gov.ua

 

Як повернути або обміняти товар?

Для того щоб процес повернення був максимально швидким і без помилок, необхідно:

  1. Заповнити форму обміну/повернення.
    У формі вказується:

    • Інформація про клієнта;
    • Тип запиту (обмін/повернення);
    • Фото товару (в разі браку чи неналежної якості).
  2. Очікувати інструкції на вашу електронну пошту.
    Після заповнення форми ми відправимо вам детальні інструкції щодо подальших дій (адреса відправлення товару, упаковка тощо).

  3. Всі відповіді надавайте у відповідь на лист, отриманий після заповнення форми.
    Це дозволить нам швидко опрацювати ваше звернення та уникнути можливих затримок.

 

Як відбувається процедура обміну чи повернення?

1. Заповніть форму для обміну чи повернення, вказавши всі необхідні дані.
2. Після перевірки вашого запиту ми надішлемо вам детальну інструкцію на електронну пошту.
3. Надішліть товар згідно з отриманими інструкціями.
4. Після отримання та перевірки товару ми:

  • Надішлемо новий товар (у разі обміну)
  • Або повернемо кошти на вашу картку (у разі повернення)
Куди повернути товар?

Після заповнення форми ви отримаєте на електронну пошту детальну інструкцію з адресою для повернення.
        ○ Адреса: м. Київ, відділення №98
        ○ Отримувач: ФОП Мельниченко Катерина Юріївна
        ○ Телефон: +38 (063) 628-89-20
        ○ ЄДРПОУ: 3476112381
Всі відправлення здійснюються через службу доставки "Нова пошта".

Скільки триває процедура обміну чи повернення коштів?

Обмін чи повернення здійснюється протягом 1-3 робочих днів після фактичної перевірки товару на складі

Хто оплачує доставку?

- Якщо товар має дефект або неповну комплектацію, витрати на повернення товару компенсує продавець.
- Якщо ви просто передумали чи товар не підійшов, вартість зворотної доставки сплачує покупець.

Які умови для обміну чи повернення?

Ми приймаємо товар на обмін чи повернення лише за таких умов:
- Товар у належному стані, без слідів використання.
- Збережена повна комплектація та заводське пакування.
- Додані фотографії, що підтверджують стан товару.