В інтернет-магазині ANSER ми піклуємось про наших клієнтів, тому ви можете обміняти товар або повернути протягом 14 днів після отримання товару.

Обмін та повернення товару належної якості

 Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.

Товар належної якості:

  • товар без механічних ушкоджень
  • збережені всі ярлики, маркування, заводські пломби та всі захисні плівки
  • не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
  • якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
  • повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка

Товар неналежної якості:

  • Був у використанні
  • Товар з дефектами
  • Товар з неповним комплектом
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами

 

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають!

 

Порядок дій для обміну чи повернення товару

1. Повідомте продавця (anser.in.ua) про те, що ви бажаєте замінити чи повернути товар, будь-яким способом, вказаним в контактній інформації:

Viber: 068-435-44-55; Telegram: 068-435-44-55 або E-mail: anser.inform@gmail.com

Після погодження з менеджером виконайте наступні дії.

 

2. Перевірте чи товар належної якості та чи немає на ньому слідів використання. Покладіть товар в оригінальну упаковку, якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект.

Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали

 

3. Адреса та контактні дані для відправлення товару:

Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"

м.Київ відділення Нової Пошти №98

ФОП Мельниченко Ігор Володимирович

+38 (097) 371-92-41

Після відправки товару, потрібно повідомити наступну інформацію ОДНИМ ПОВІДОМЛЕННЯМ будь-яким способом, вказаним в контактній інформації:

Viber: 068-435-44-55; Telegram: 068-435-44-55 або E-mail: anser.inform@gmail.com

  • ПІП та номер телефону
  •  Номер замовлення
  • Модель з артикулом товару
  • Причина повернення чи обміну (вказати товар, на який бажаєте замінити)
  • Номер ТТН
  • Номер карти банку для повернення коштів (обов'язково вказавши ПІП власника картки)

4. Оплата доставки повернення або обміну товару:

  • Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки сплачує -  покупець
  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, витрати на зворотню доставку товару компенсує - продавець

5. Повернення коштів за товар

Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–5 робочих днів після отримання і огляду нами Вашого повернення

6. Обмін товару

Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 1-4 робочих після отримання нами Вашого повернення

Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber