В інтернет-магазині ANSER ми піклуємось про наших клієнтів, тому ви можете обміняти товар або повернути згідно чинного законодавства
Обмін та повернення товару належної якості
Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.
Товар належної якості:
- товар без механічних ушкоджень
- збережені всі ярлики, маркування, заводські пломби та всі захисні плівки
- не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
- якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
- повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
Товар неналежної якості:
- Був у використанні
- Пошкоджено заводську упаковку
- Товар з дефектами
- Товар з неповним комплектом
- Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщинами
Товари неналежної якості, обміну та поверненню не підлягають!
Перелік товарів НАЛЕЖНОЇ якості, що не підлягають обміну / поверненню
- дитячі іграшки м'які;
- апарати для бриття;
- рукавички;
- товари в аерозольній упаковці;
- білизна нательна (термобілизна)
- шкарпетки
- товари для немовлят
- батарейки(АА, ААА, інше) та акумуляторні батарейки(18650, 14500, інше)
- з повним списком товарів можна ознайомитися на сайті https://zakon.rada.gov.ua/
Порядок дій для обміну чи повернення товару
1. Повідомте продавця (anser.in.ua) про те, що ви бажаєте замінити чи повернути товар, будь-яким способом, вказаним в контактній інформації
Після погодження з менеджером виконайте наступні дії.
2. Перевірте чи товар належної якості та чи немає на ньому слідів використання. Покладіть товар в оригінальну упаковку, якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект.
Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали
3. Адреса та контактні дані для відправлення товару:
Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
м.Київ відділення Нової Пошти №98
ФОП Мельниченко Катерина Юріївна
+38 (063)-62-88-920
Після відправки товару, потрібно повідомити наступну інформацію ОДНИМ ПОВІДОМЛЕННЯМ будь-яким способом, вказаним в контактній інформації
- ПІП та номер телефону
- Номер замовлення
- Модель з артикулом товару
- Причина повернення чи обміну (вказати товар, на який бажаєте замінити)
- Номер ТТН
- Номер карти банку для повернення коштів (обов'язково вказавши ПІП власника картки)
4. Оплата доставки повернення або обміну товару:
- Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки сплачує - покупець
- Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, витрати на зворотню доставку товару компенсує - продавець
5. Повернення коштів за товар
Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–5 робочих днів після отримання і огляду нами Вашого повернення
6. Обмін товару
Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 1-4 робочих після отримання нами Вашого повернення
Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber