В інтернет-магазині ANSER ми піклуємось про наших клієнтів, тому ви можете обміняти товар або повернути згідно чинного законодавства

Обмін та повернення товару належної якості

 Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.

Товар належної якості:

  • товар без механічних ушкоджень
  • збережені всі ярлики, маркування, заводські пломби та всі захисні плівки
  • не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
  • якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
  • повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка

Товар неналежної якості:

  • Був у використанні
  • Пошкоджено заводську упаковку
  • Товар з дефектами
  • Товар з неповним комплектом
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщинами

Товари неналежної якості, обміну та поверненню не підлягають!

 

Перелік товарів НАЛЕЖНОЇ якості, що не підлягають обміну / поверненню

  • дитячі іграшки м'які;
  • апарати для бриття;
  • рукавички;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • білизна нательна (термобілизна)
  • шкарпетки 
  • товари для немовлят
  • батарейки(АА, ААА, інше) та акумуляторні батарейки(18650, 14500, інше)
  • з повним списком товарів можна ознайомитися на сайті https://zakon.rada.gov.ua/

 

Порядок дій для обміну чи повернення товару

1. Повідомте продавця (anser.in.ua) про те, що ви бажаєте замінити чи повернути товар, будь-яким способом, вказаним в контактній інформації

Після погодження з менеджером виконайте наступні дії.

 

2. Перевірте чи товар належної якості та чи немає на ньому слідів використання. Покладіть товар в оригінальну упаковку, якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект.

Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали

 

3. Адреса та контактні дані для відправлення товару:

Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"

м.Київ відділення Нової Пошти №98

ФОП Мельниченко Катерина Юріївна

+38 (063)-62-88-920

Після відправки товару, потрібно повідомити наступну інформацію ОДНИМ ПОВІДОМЛЕННЯМ будь-яким способом, вказаним в контактній інформації

  • ПІП та номер телефону
  •  Номер замовлення
  • Модель з артикулом товару
  • Причина повернення чи обміну (вказати товар, на який бажаєте замінити)
  • Номер ТТН
  • Номер карти банку для повернення коштів (обов'язково вказавши ПІП власника картки)

4. Оплата доставки повернення або обміну товару:

  • Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки сплачує -  покупець
  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, витрати на зворотню доставку товару компенсує - продавець

5. Повернення коштів за товар

Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–5 робочих днів після отримання і огляду нами Вашого повернення

6. Обмін товару

Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 1-4 робочих після отримання нами Вашого повернення

Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber